Franczyza


Zostań franczyzobiorcą marki Ośrodek Podologiczny
Franczyza to model biznesowy, który umożliwia indywidualnemu przedsiębiorcy otworzenie swojej działalności (gabinetu podologicznego) pod szyldem znanej marki. W Centrum Podologii SEK oferujemy taką możliwość! Bycie powiązanym z naszą marką przynosi wiele korzyści i ułatwia szybki, sprawny start dla Twojego gabinetu.
Zostanie franczyzobiorcą marki SEK sprawi, że nie będziesz musiał/musiała godzinami zastanawiać się nad strategią biznesową dla swojego gabinetu, a to tylko jedna z wielu korzyści. Dzięki nam, zaoszczędzony czas możesz poświęcić na rozwój oraz podnoszenie jakości życia swoich pacjentów.
Jeżeli chcesz dowiedzieć się o pozostałych korzyściach modelu franczyzowego w Centrum Podologii SEK - zapoznaj się z informacjami zamieszczonymi poniżej.
Korzyści z przystąpienia do franczyzy:
- nie musisz mieć doświadczenia biznesowego w branży podologicznej - my zapewniamy sprawdzony model biznesowy,
- zapewniamy szkolenia dla Ciebie i Twojego zespołu,
- otrzymasz dostęp do know-how branży podologicznej i nauczysz się prowadzić zyskowny biznes,
- zaproponujemy sprawdzone wyposażenie gabinetu i narzędzia zabiegowe w oparciu o nasze doświadczenia,
- zapewniamy kampanie, zespół i usługi marketingowe w celu pozyskania klientów dla Twojego gabinetu,
- zapewniamy sprawne zarządzanie operacyjne czuwając nad rentownością biznesu i procesem sprzedaży,
- organizujemy specjalne akcje promocyjne w centrali, co przekłada się na zwiększenie sprzedaży we wszystkich gabinetach pod naszą marką,
- uzyskasz możliwość negocjacji lepszych warunków zakupu niezbędnych materiałów i wyposażenia gabinetu,
- zapewniamy wsparcie techniczne (informatyczne, dostęp do niezbędnego oprogramowania oprogramowania itp.) oraz identyfikację wizualną dla Twojego gabinetu.
Biznes podologiczny ze wsparciem renomowanej marki
Jeżeli chcesz prowadzić własny biznes, a jednocześnie korzystać z mocnych stron i funkcjonalności związanych ze znaną i szanowaną marką - franczyza jest idealnym rozwiązaniem.
Twój gabinet od samego początku zyska rozpoznawalność i będzie cieszyć się zaufaniem, dzięki czemu pacjenci chętnie skorzystają z usług Twoich i Twojego zespołu. Zawsze będziesz na bieżąco z biznesową stroną podologii ze względu na badania rynku prowadzone przez centralę SEK, a ponadto zyskasz dostęp do nowinek z zakresu profesjonalnej wiedzy podologicznej.
Otwierając gabinet pod naszą marką nigdy nie będziesz sam - w ramach sieci franczyzowej inni franczyzobiorcy z mogą wymieniać się z Tobą doświadczeniami oraz oferować wsparcie.
Aby czerpać korzyści z modelu franczyzowego, franczyzobiorca musi spełniać pewne obowiązki. Przestrzeganie procedur zaplanowanych przez SEK Centrum ma na celu zapewnienie jednolitości, wysokiej jakości usług i efektywności operacyjnej we wszystkich gabinetach podologicznych pod szyldem SEK Centrum.
Wszystko na najwyższym poziomie
Wszystkie gabinety w sieci franczyzowej muszą działać według odgórnie ustalonych standardów, które obejmują takie aspekty prowadzenia działalności jak m.in.:
- jakość obsługi klienta,
- zasady higieny pracy oraz etyki zawodowej,
- procedury medyczne,
- wygląd; aranżacja; wyposażenie placówki; identyfikacja wizualna,
- cennik usług.
Oprócz wymienionych wyżej, przestrzegane muszą być również standardy dotyczące szkolenia personelu, w ramach zarówno zabiegów podologicznych, jak i obsługi klienta. Spójny plan marketingowy 一 materiały reklamowe, strategie marketingowe online i offline, narzędzia marketingowe, koordynacja działań na poziomie lokalnym oraz krajowym 一 dla wszystkich gabinetów franczyzowych jest kluczowy dla utrzymania jednolitości marki, a także zapewnienia sukcesu dla każdego z gabinetów. Wszyscy franczyzobiorcy są także zobligowani do korzystania z tych samych systemów operacyjnych używanych do rejestracji pacjentów, archiwizacji danych medycznych, rezerwacji wizyt, obsługi płatności i rozliczeń.
Funkcjonowanie gabinetów franczyzowych jest regularnie monitorowane poprzez przeprowadzanie audytów, kontroli lub zbieranie opinii klientów korzystających z danej placówki.
Utrzymanie spójności marki oraz wysokiego standardu wykonywania usług nie jest trudnym zadaniem
Dzięki przynależności do grupy franczyzobiorców zyskuje się dostęp do wspólnych szkoleń i doradztwa biznesowego, dostaje się możliwość ciągłego rozwoju oraz wymieniania doświadczeń z innymi franczyzobiorcami.
Dlatego nie należy nadmiernie stresować się ilością panujących zasad. Sieć współpracy między franczyzobiorcami oraz ciągłe wsparcie od franczyzodawcy sprawia, że czerpanie korzyści z tego modelu biznesowego jest bardzo proste.
Jeżeli interesuje Cię nasza oferta franczyzowa, zapraszamy do kontaktu:
E-mail: marketing@sekcentrum.pl
Tel:
691 521 410
(Anna Słowik)